Teoria Taranului

sâmbătă, 16 octombrie 2010

sapca mea a fost langa o jumatate de floare mancata de un caine rosu


Sensul. ce este sensul? pai ati observat ca recent, titlurile mele sunt fara sens pentru ca asa zboara si viata mea. fix in coltu capului meu, creste o radacina numita indoiala si sfenoidu meu se plictiseste sa mai riposteze. nu folosesc acest spatiu pentru a scoate din inertie tot felul de mesaje propagandistice si nu cred ca o sa am de gand never forever. Nu o sa ma vedeti cu mesaje de genu' "freaca-ma un pic, scumpy, ca mie frig" in timp ce tu porti o geaca nike pe care ai dat 500 ron si e subtire ca batista matusei tale dupa ce a scos-o din tocatoru de fructe;

NEXT TIME, chiar o sa prezint si eu niste chestii folositoare care SIGUR SIGUR va trebuie [sau o sa va trebuiasca]; daca nu o sa fie asa, atunci eu sufar de antrofobie si stiu sa fac breakdance sub apa fara sa ma ud

Tema de gandire pana atunci :  Ce e mai bine sa fii ? Un ciocoflender sau un hipiot ? Pe data viitoare. bai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu