Teoria Taranului

duminică, 17 octombrie 2010

Chestii utile mixte care arunca in foc orice stol de randunici impaiate

Exercitiu de imaginatie : esti un om bogat, care iti tii mereu banii in valiza undeva paranoic sub pivnita unde ai si custile de pisici si experimente umane care ti-au fost colegi de munca. ai o afacere uriasa si esti un megalomaniac. Gradinarul iti uda florile cand observi ca ti-a disparut pisica de pe canapea unde te astepta in fiecare zi sa-i bagi degetele unsuroase de la floricele care ti-au ramas si pe tricoul burtos. si te duci la gradinar si-i dai o bucata de juma de sfert de bata de aluminiu pana iti sare trapezoidu din mana. si trebuie sa dai mesaj la sotia ta si n-ai credit si de aici incepe prima chestie utila care iti zbarceste tendonu' molozit de glume proaste.

Un site care te lasa sa dai sms-uri gratiiiiiiis, graatiiiiiiiiiiis si pretul este doar 5-10 minute sa-ti faci cont. eu il folosesc aproape zilnic ca sunt mai sarantoc asa, nu-mi permit sa fiu ca grasu XXL din exercitiul de imaginatie anterior; asa ca va incant cu pagina pe care nu o sa o apasati 10 microni mai incolo.

Exercitiu de imaginatie numarul 2: esti un slabanog care iesi din casa si te duci in skate park. dai de niste tipe. param pam se aude o melodie. tu dai din oase dar ele te bat de te iau magarii si te duc inapoi in pestera. si asa trec la chestia utila numarul 2 care nu o sa o apasati sa aflati ce este

Eu personal stiu sa dansez asa dar recunosc mai am de invatat/exersat + ca nu stiu cu ce se mananca, betele mele(asa imi alint carligele mele in care imi bag skate shoes) nu sunt destul de ferme ca sa indes spagheta de ritm ce o implica dnb-ul. 

Exercitiu de imaginatie numarul 3: sa ne imaginam ca pe blogu asta n-ar intra nici...aerul ionizat bagat cu forta. Trafic zero, totul zero. as vorbi singur de nebun si mi-as citi propriu scris intr-o frenezie ca un gheitard imitand un papagal orb care da cu ciocu in ecran sa simta literele ---> aici "a baga vorbele in gura" nu mai e doar o expresie:)
si vreau sa vad cine intra sa-mi citeasca flecustetzul meu de scris supraestimat si zeificat de mine insumi. 

Iarasi o sa va simtiti manipulati de tehnicele mele ultra finute (hai ca nu sunt asa destept, stiu) si nu o sa va dati seama cand va zic sa apasati aici sa vedeti un scremut original de trupa japoneza sau cand va zic de ceea ce vroiam sa continui cu exercitiu de imaginatie esuat evident de arfele si basinele mele de Bucuresti.  

Cu StatCounter, pot sa vad si eu cate bipede dotate cu organe de simt specializate in aruncat cu privirea si analiza pe text intra si imi sectioneaza textu mai ceva ca razele laser folosit in industria grea. Sudat de scaun, imi rup corpul si ma duc spre pat, mancand biscuti Biskrem cu aroma de mere si atras de culoarea si floricele roz de pe cearceaful meu gingas ca o epiderma de elefant.

Di end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu