Teoria Taranului

duminică, 24 octombrie 2010

Intrare in pasajul personal si Nijikon.

WARNING!! The shitz below contine informatii despre ANIME ----> if not interested, skip it.

Nijikon, cunoscut ca si conventia fanilor animelor. Prima zi a fost great, mai e a doua. Astazi ochii mei au vazut :
- costume sexy si fete bunoace
- campanii Free Hugs facute de fel de fel de oameni
- cosplay inedit [@ interpretarea originala de personaje din anime-uri ]
- mancarea japoneza, origami si chestii legate de japonezi
- trupa japoneza The Guild care nu dadeau un crapuccino si fangirls sareau in sus la orice cuvant emis de unu din ce 4 artisti muzicali, un fel de backstreet boys with no moves :-" [da stiu, sunt rau]
- demonstratia de karaoke (care cica as fi vazut-o dar m-am plimbat de am turuit si am facut urme in marmura si gresia de pe jos pe-acolo incercand sa gasesc unde e si ciuciuca)
- peste 115 poze facute in total precum si cateva filmuletele fail --> uitati unul din ele. comentariile erau facute de tovarasii mei de langa mine, filmuletul facut cu camera unui amic de-al lu' cippy.
---- NERD STUFF END HERE ----


Acum strict ce vroiam sa impart cu voi. Mereu la festivaluri de-astea, nu mai vad aceeasi "raceala, amorteala" cu care m-am obisnuit in lumea asta vie si moarta in acelasi timp si in care, inevitabil, trebuie sa ma regasesc pentru a nu pierde trenul catre cealalta lume. Trebuie sa mirosi, sa simti, si sa intuiesti ceea ce nu poti vedea si sa fiu sincer, e chiar usor. Treaba complexa e cand te obisnuiesti cu atmosfera si dai iarasi cu fundu de asfalt dupa ce ai mers numai pe petale de trandafiri si puf alb in lumea asfixianta presata tot mai mult de egoism si rautate.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu