Teoria Taranului

marți, 5 octombrie 2010

Ceasul anti-stres care iti vindeca unele boli

Am dat din greseala peste o inventie mai indoielnica dar totusi mi se pare functionala. Nu am incercat, doar imi dau cu parerea ca un pampalau sau piscotar ce sunt, pentru ca sunt un blogar puchinos dar nu-mi scot din nici un ban din ce scriu (cel putin inca). Am si viata personala, nu traiesc doar on-line .

Ceasul Antistres .

Este un ceas care se pare ca utilizeaza acupunctura care este o tehnică medicală chineză tradiţională de deblocare a chi-ului prin inserţia de ace în anumite puncte de pe corp pentru a echilibra forţele antagoniste yin şi yang. Chi-ul este o energie care se presupune că trece prin toate corpurile. Se consideră că această energie curge prin corp urmând 14 căi principale numite meridiane. Când yin şi yang sunt în armonie chi-ul curge liber prin corp iar persoana este sănătoasă. Când o persoană este suferindă, fie bolnavă fie rănită, există o obstrucţie pe unul dintre aceste meridiane. Medicina chineză tradiţională a identificat aproximativ 500 puncte specifice în care se pot insera ace pentru a obţine rezultate specifice. ---> copy paste ca sa intelegeti :))


Nu sunt mare fan al acupuncturii dar ceasul acesta chiar pare interesant. Ii urez succes inventatorului. Mai multe inventii d-ale oamenilor care nu fac varza-n beci si pun in practica niste idei si concepte originale priviti aici. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu