Teoria Taranului

joi, 14 octombrie 2010

Cele mai bune 15 fraze inteligente pe care le-am auzit.

1.refuz sa ma bag intr-o discutie in contradictoriu cu o persoana neechipata sau neinarmata corespunzator.
2.daca muncesti si te simti prea obosit, aminteste-ti ca trebuie sa mori.
3.da-te dracu, Pamant IMI IAU UN HUMMER!
4.daca arat ca si cum vorbesc singur, ori am casti ori nu mi-am luat medicamentele la timp.
5.taci, te-am intrebat
6.pustiule daca ghicesti in ce mana am bomboana, ti le dau pe amandoua
7.iubitei tale nu-i place cum suna ceasul meu dimineata
8.Hitler avea DREPTATE!!!!!!....gogosile de ciocolata sunt bune.
9.cum iti dau ignore in viata reala?
10.orgia asta chiar are un inceput greoi, frate.
11.mii de copii potentiali ai mei au murit pe fatza prietenei tale seara trecuta
12.am atatia nervi incat am nevoie de un partener sa practic coma sutra
13.sinucide-te....!!! toti copiii smekeri o fac! xD
14.iti plac vinetele? dar salata de vinete? atunci taci ca-ti fac plantatie direct pe fatza.
15. GO FUCK YOURSELF! I'm an asshole and I approve this message!


mda m-am plictisit. si mai lasati in firu meu franceza ca nu va pricepeti; bagati o friptura ca eu asta o sa fac dupa ce termin de scris pufaiala de aici :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu