Teoria Taranului

vineri, 1 octombrie 2010

Despre Sk8eri si Shop-urile lor


Se stie, in general, ca skaterii sunt un grup social mai orientat catre streets, activi si foarte atenti la detalii vestimentare. Hehe, e usor sa fii poser si e si mai usor sa pari skater. Acesta nu e un ghid de tipul "cum sa folosesti ligheanul sa te speli pe cap cu stilul Sk8 si sa devii unul peste noapte".
Basca mea, daca stiti sa dati paine la porumbei si sa stati intr-o pozitie emo si va pisca un gand sa deveniti skater, recomand injectia letala cu aroma de Kinder Joy. Revenind la subiect:


Direct la Skate Shopuri si incepem cu cel mai cunoscut si auzit [de mine] :

1. H20, un skate shop si nu numai, unde se aprovizoneaza niste amici graff3ri mai mereu si sincer, nu l-am vizitat ca nu am avut prea mult timp dar o s-o fac in viitorul apropiat.
H20 este mai mult decat un magazin, o platforma de sustinere a sporturilor extreme in Romania, care cuprinde – pe langa Coffee Shop, o plaja de profil la Mamaia, si un site de specialitate, www.h2o.ro (care permite shopping-ul online, cu plata la livrarea produsului).
Tot echipa H2O organizeaza pe parcursul anului evenimente de specialitate (snow/skate, kite, windsurf, rolling etc).


2. Rulez. Sigur ati auzit si voi de asta. Eu am fost de 3 ori acolo in viata mea, si in ciuda zvonurilor nu te asteapta nimeni cu brigada de 20 de batausi sa te fure de tot ce ai cumparat, cel putin, nu mi s-a intamplat si am fost singur de 2 ori :-?
Rulez – situat pe Stirbei Voda, aproape de intersectia cu Berzei, este un magazin deschis acum mai bine de un an (martie 2006) specializat pe graffiti, snowboard si skateboard. Si acest butic trebuie bifat pe harta boardshop-urilor din capitala.

In spatele gratiilor portocalii se afla un spatiu destul de generos, in care poti gasi brand-uri ca Osiris, Volcom, New Era, Emerica, Element, MTN, Molotov, Nitro etc.

Buticul, foarte bine aprovizionat, se lauda si cu o colectie de biciclete: cele mai lungi biciclete din Romania (vezi site-ul www.rulez.ro). Are si un frate, www.enshop.ro, un magazin online specializat pe produse pentru skate si alte sporturi extreme.


3. Boarders! Yap. Am fost de cateva ori pe-acolo, mi-am clatit ochii si am plecat cu acelasi entuziasm.
Boarders este cel mai vechi skate shop din Bucuresti (infiintat in 2001). De-a lungul timpului, si-a schimbat infatisarea, brand-urile comercializate, sau vanzatorii, dar si-a pastrat o identitate aparte.

Este unul dintre buticurile cu cea mai mare personalitate, din capitala. In jurul lui s-a format comunitatea celor pasionati de skate/snow/kiteboarding. Pe cativa dintre ei ii vezi in fiecare zi in fata magazinului, stand de vorba despre flick-flack-uri si ultimele modele de placi.

Intr-un spatiu restrans, la Boarders poti gasi echipamente complete pentru sporturi extreme si de iarna (Burton, Analog, R.E.D. etc.), dar si o mare varietate de shoes (marcile preferate: Gravis si Globe). Preturile practicate sunt foarte variate, in functie de complexitatea modelelor.

Cash desk-ul magazinului este impanzit de accesorii (sepci,caciuli Burton, sireturi colorate, ochelari de soare etc.), iar personalul este foarte amabil si people friendly.


Ce mai am de zis? mai am ceva de zis? Bineinteles ca n-am vorbit de toate skate-shoppurile asa ca nu ma bateti la cap cu asta. Cam atat; cred.

Un comentariu:

  1. Pentru skateri in cautare de skate shoes aveti la dispozitie www.bend.ro/shop cu cele mai mari reduceri la acest moment.

    RăspundețiȘtergere