Teoria Taranului

duminică, 17 octombrie 2010

Linkin Park si rutina si viata si matrixu'.



Inainte sa incep scriitura magnifica vreau sa fiu clar si direct, precum sunt si live. Nu va cer sa intelegi nimic din ce scriu, ma joc cu cuvintele cum ma joc cu mingea de basket; bine ca sunt cam prafutz la basket [cine stie, cunoaste] dar pot sa fac 1/100 din freestyle zic eu. 


Mereu Linkin Park a fost ceva ciudat, parca astia iau exact esenta din orice si o convertesc in muzica. De aceea au multi fani si sincer, m-au castigat si pe mine mai demult. Ca eram si eu prin scoala generala si astia faceau misto gen "limbi in parc", asta e alta poveste, dar cand i-am auzit, eram uau. Am batut apropo-ul asta deoarece a trecut o saptamana si baietii au lansat un nou album cu un single si videoclip prea smecheros.



Ca tot vorbeam de extragerea esentei. Ma simt oarecum ca-n Matrix, pentru ca ma invart in niste rutine de imi vine sa fac ceva traznit mai tot timpul. Nu va doresc starea asta, parca m-a virusat un Coca Cola sau poate e doar de la aeru' poluat de Titan/Balta Alba [si-asa aici mai vine un miros de scheleti si oase vii] xD
Saptamana viitoare, de fapt, weekendul viitor e NIJIIIIKOOOON!!!!! am facut pancarda "free hugs" cu Cipper si de-abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia astept:X

Tema de gandire:   daca nu exista vieti anterioare atunci de ce isi amintesc oamenii prin hipnoza regresiva intamplari din trecutul lor astral?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu