Teoria Taranului

marți, 21 decembrie 2010

Singuratatea unui bou

Sunt singur in aceasta lume
Ce-n visuri o traim cu toti
Ramas pierdut simbolic nume
In apele cu dalbe sorti.


Frumos nu? n-am scris eu, a scris Gheorghe Puzdreac
V-ati simtit vreodata singuri, parasiti de lume? chiar daca nu sunteti ? E o stare afectiva, avand cauze exterioare dar in final, tot are o cauza interioara. Pentru NOI PERMITEM ASTA; Am incercat sa storc apa din piatra seaca. Un tip care s-a crezut destept si a ajuns mare filozof, Schopenhaur a zis asa : "Singurătatea e soarta spiritelor superioare."

Cand ma gandesc la acest citat, imi vin in minte ingeri de plumb, impietriti de gustul non-color al basicilor mele de la maini, ca am incercat sa deschid sticlele de Nestea cand am fost la unirea cu prietena cea mai buna si il asteptam pe gagicasu' sa vina :-L 
De fapt, mi-a venit acum ceva tot de singuratate ---> cine fura azi un ou, si se lasa prins, e BOU! :) da, sunt bou cam tot timpul, dar asta e ZODIA MEA  !!!

Lucruri cu care nu sunt de acord in legatura cu acest subiect :
1. Singuratatea izvoraste din egoism. Cu cat suntem mai altruisti, cu atat vom fi mai apropiati si uniti/’lipiti’ unii de ceilalti.

Am mai vorbit despre asta, sunt tipul de persoana care ii pasa mai mult de ceilalti decat de el insusi (da, am fost considerat fraier pentru asta, mersi pentru gandurile bune ^:)^) desi e adevarat, cand ajut pe cineva, CLAR ma umple cu fericire si automat nu mai e sentimentul acela de singuratate, dar nu pot ajuta pe toata lumea si nu pot face voluntariat full-time. 

2. Esti singur pentru ca iti place sa stai singur si sa o sugi in chec asa mereu ca un butoi de bere in mijlocul Saharei!

Partial adevarat, dar cand te afecteaza prea mult, deja daca nu dai drumul prin ceva, intri in alte chestii mai grave. Depresii, iesiri impulsive, deprimare, ganduri; Sa nu confundati solitudinea cu singuratatea. SUNT 2 lucruri diferite!!

3. Scrii ca un cacat in gol mestecand cuvinte. Esti emo ?

Daca ma pish pe tine si-ti dau un sut, inventez aeroplanul low-cost. Data viitoare cand mai treci pe-aici, lasa morcovu' unde l-ai bagat si incearca sa nu lasi piscina olimpica ca pe 23 august. 
cam atat. MUU!

Un comentariu: