Teoria Taranului

luni, 27 decembrie 2010

Narghilea si experienta mea cu aceasta

Pai, istoria o gasiti pe net, narghileaua o gasiti in Valea Regilor, si schita o gasiti in acest post.
Rapid rapid, sa va zic ce mi s-a intamplat azi. Am fost la narghilea cu Cip, Irin' si Pep. Nu intrebati cine sunt, ca o sa-mi ia o groaza sa va zic. Ideea e ca ne-am distrat cu totii, pana cand am tras eu ca nebunu', si cand zic ca nebunu' nu ma refer la piesa de sah, in diagonala. IN aranjament cu deprimarea instant, oboseala si un pic de foame m-a luat cu AMETEALA. Ies afara, crezand ca sunt presat de aerul inchis, am inspirat adanc in piept. Vine Cip dupa mine, zice sa ma frec pe vene, sa trag de 2 ori aer in piept, credeam in secunda aceea ca o sa-mi REVIN! "Luna plina nu e goala" - a zis un tip inteligent. Am intrat inauntru, SI mi s-a facut greata. AM alergat spre toaleta, sa borasc acolo. ERA CINEVA INAUNTRU si eu disperat tot incercam sa deschid usa, trageam si impingeam. NU aveam timp. Ma intorc rapid, erau barmanii exact cu ochii pe mine.
Inainte sa apuc sa zic ceva, m-am uitat la ei, si reflexul neconditionat al vomei s-a declansat. Am tinut mana pe gura, dar mi s-au umflat obrajii si gravitatia si-a spus cuvantul ! ICKKKKKKKKKKKK [exact asa era culoarea vomei]
Baia s-a eliberat la fel de instantaneu cum eu nu puteam sa dau crezare situatiei. Ma duc la baie, si a venit iar Cip dupa mine, ca l-au rugat sa-mi zica sa iau mopu' sa dau cu el pe-acolo sa fac curatenie. EH ZIS SI FACUT, am facut curat pe-acolo, si m-am simtit si mandru si bine concomitent. Zici ca eram Hercule, si m-am intors zambind la fete. Stiau de la Cip ce se intamplase, care m-a vazut tocmai in punctul culminant. Chiar ma simtisem bine, jur , doar ca mi-era foame, cu senzatie de stomac gol. In fine, platim noi nota, iesim de-acolo si dupa ce le-am condus pe fete pana undeva aproape de metrou, ne-intoarcem noi si savuram fiecare o pizza. "ATA ETE".



Si daca spuneti cuiva, va iau coastele si cant la xilofon pe coloana voastra :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu