Teoria Taranului

duminică, 5 decembrie 2010

Ceva cunoastere de la Big Boss, Fasty despre fete

Acest post este si o sa fie un Testament al skillurilor mele literare si dorintei de a descoperi :) [PENTRU voi, care aveti capu cat o duda si va pocneste ingerashu cu sugusu peste el ca sa se mai zdrangane, nu vorbeam serios]
Arunc cu asta spre oglinda realitatii voastre!!!

Am avut multe relatii. Nu atat de multe pe cat credeti, dar am si eu cateva cunostinte de baza si ceva amplitudine in mai multe chestii; au inceput sa mi se para ca apa calda, deci apa calda, cand te obisnuiesti cu ea, nu mai e calda. SE face normala. Apoi iti aduce cineva apa la temperatura camerei, si zici ca e rece. SCADE stacheta. Urmatorul iubit al ei trebuie sa fie intotdeauna mai bun ca celalalt. E logic, nu ? Bine, sunt pus acum in postura in care sunt eu, trebuie sa imi imaginez si un fel de rezistenta care ma ia pe la spate si-mi tranteste 2-3 perverse la ficat. Si sa ma apar, ca de fugit nu o sa ma vedeti ca fug decat daca sunt singur :)) [eeh asta a fost destul de subtila ?]
O fata cauta la un baiat un balans, un echilibru fin de calitati dar si defecte care o sa tina pe linia de plutire. Ceva asa, abstract dar taios sa o doara, dar dupa aceea sa zica ca a fost mai bine decat nimic. Va arat cu degetu' spre citatul asta ----> "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?

Am scos tema de gandire, dar asta nu inseamna ca trebuie sa nu va ganditi. Sunt cu ochii pe voi :>

3 comentarii:

  1. de ce pui ma poze cu gagikmea pe blogu tau?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fasty...Fasty...Si iar hmmm Fasty...o noua relatzie tipu sau tipa in totdeauna cauta ceva mai bun...nu unu care sa ii dea 2 pererse si jumatate dupa ceafa :)).De obicei femeile cauta pe cineva cu afectiune care sa le sustina...sa le pese...sa le dovedeasca ca sunt speciale in viata lor...:D...si in final sa auda cuvantu TE IUBESK...!...a si sa le dovedesti k chiar iti pasa de ele . MarK Oprah...Nu dau autografe....I m Thinking...:-?...some where :X

    RăspundețiȘtergere