Teoria Taranului

vineri, 31 decembrie 2010

Aproape s-a sfarsit anul...si am rasfoit inca o pagina din lista Tru Frendz

[poza luata de aici]

Mmmmmda, la TV vad ca e frenezia cu "Serban Huidu e pe moarte, Serban Huidu si-a revenit". Stii, urmez eu acum sa intru in coma pe ski-uri ca merg inainte de sesiune cam prin februarie...*THUMBS UP*


Sunt sec acum, sa-mi cada parasuta. A fost un an cam dur, a lasat urme, m-a parjolit de tot. Norocul meu este ca m-am regenerat frumos si dragutz la sfarsit, dar nu prea.
OK, a da, ce-am descoperit zilele astea (off-topic) ....
O campanie super tare, "Române, fii mai neamţ!" !!!!!!!!

Spre finalul penultimei zi, va spun doar ca sunt destept si frumos si bou si fraier si cretin si mai experimentat decat am fost anul trecut [cel putin cu blogu].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu