Teoria Taranului

duminică, 26 decembrie 2010

Brad artificial vs brad natural ?!

Sa va zic ce plasticu' meu am vazut. Scria prin adevarul sau nush ce ziar, ca producerea unui brad artificial consuma mai multa energie decat transportarea si plantarea unuia natural si de aceea ar trebui sa alegem unul natural. Apoi mai citesc eu altundeva...ca mai bine luam brad artificial sa nu taiem pe cel natural. 


Exact pe regimu' asta. Fiecare isi da cu parerea si tu, ca om, ar trebui sa faci ceea ce crezi ca e bine!
Desi am brad artificial, am avut brad natural inainte ani buni. Il cumparam in ultima secunda si cand vedeam ca doar eu umplam ghena de gunoi cu el, am zis ca numai fac. Hopa scuze ! :">





Acum desi am brad artificial, cred ca as fi vrut sa nu fi avut deloc. Pădurea de conifere este cel mai întins habitat terestru din lume. Vrei atmosfera de Craciun sau Planeta cu Oxigen? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu