Teoria Taranului

joi, 16 decembrie 2010

de ce ma consider eu un ratat, inadaptat, cretinoid si cap de grebla.

E iarasi iarna. Am exact aceleasi simtiri cum am avut si acum multe ierni. Aceeasi singuratate inauntru, care ma afecteaza, ma face sa racnesc si sa vad cum racnetul meu distruge imprejurimile! Si tipu asta, Ciprian, zis si omul "nu stiu d-astea" si-a gasit prietena :)) acu sa nu credeti ca ma plang sau ceva, sufar de ceva patologic, credeti-ma am cercetat. Se numeste Seasonal Affective Disorder(SAD), detalii aici.


acu sa intru in argumentarea titlului. ma consider toate alea, nu doar iarna, sa fim intelesi. Iarna parca doar mi se deschide usa, si are loc un schimb energetic, ceva endoterm, prin care se scurg si imi amplifica in acelasi timp starile astea. Lumea imi spune sa nu ma subestimez de multe ori, dar de ce sa ma mint singur ? de ce, partia mea, sa nu fiu real macar cu mine insumi daca nu pot cu ceilalti ? sunt prafalau, blana, varzaloi. Nu trebuie sa-si dea seama nimeni, nu trebuie sa o spuneti sau sa va ganditi la asta. Ma ascultati si gata, restu' curge de la sine. Nu am nici o treaba cu ghetzushu', fara patine, cred ca ma duc cu suta de pe ora lejer pe orice moloz inghetat. Ma impiedic mereu si stau infofolit. O sa ma vedeti si mai crispat iarna, mai incordat, desi probabil cu tendinta de a fi mai deschis, asa cum remarcati cand cititi gandurile mele prin zona asta.

DAR o sa supravietuiesc. nimeni n-a murit din asta. decat cand s-au sinucis, dar am trecut si pe-acolo, din nefericire, si din fericire nu o sa mai trec. Sper sa nu VA REGASITI deloc in acest text, vreau sa fie doar unu care sa starneasca curiozitatea si interesul vostru.

2 comentarii:

  1. am dat numai 4 stele din 5 la rating pt ca te subevaluezi.. am discutat noi pe Facebook.
    keep yo chin up

    RăspundețiȘtergere
  2. tu esti cel mai optimist si mai fericit om pe care il stiu in afara de mine, termina cu tampenii dastea ca se gasesc destui care sa te considere ratat si cap de grebla, asa ca aminteste-ti cine esti si cine vrei sa devi in loc sa iti pierzi vremea cu subevaluari de acest gen.

    RăspundețiȘtergere