Teoria Taranului

joi, 6 ianuarie 2011

Vorbesc frumos dar gandesc periculos

daţ rait. nu spun ce gandesc ca traim intr-o lume a aparentelor. NU CONFUNDATI cu barfa! Barfa inseamna ca spui ce gandesti dar nu-i spui in fata. DA am barfit, nu sunt ipocrit, dar cascavalu' meu, vorbeste lumea. E o dar sa vezi un bine in fiecare rau, si parerea mea e ca si barfa e ceva necesar cateodata. DAR nu despre asta e vorba.

Yes probably. Sunteti paranoici? eu sunt. Sunt cel mai paranoid chiar si cand nu am de ce. Deschid urechile vizuale si ochii olfactivi si tot vad ceva acolo. Dai cu Vanish, Ciff, Domestos, dar tot degeaba. Freci pana zgarii geamu' realitatii si ajungi pe partea cealalta sau de genu' "FACETI POZE CU MAIMUTA".


Uneori prin mintea mea imi trec tot felu' de scenarii, de parca ca joc in filmul altuia si imi zic in cap "bah orice e posibil"....nu spun mai niciodata ce gandesc decat persoanelor cu care simt cat de cat o afinitate [e logic sau logitech ca boxele mele] .....ADEVARAT ZIC!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu