Teoria Taranului

luni, 3 ianuarie 2011

asta e pentru cei care-mi bolocheaza mesu

cand vreau sa ies din apa caldă
si bufniţele de veveriţe sar năduf
ma uit trist in gol cum scaldă
vremurile ce-au apus.

profund ca privirea din metrou
imi vine sa ma apuc de wow
se apropie ziua mea de nume si 
n-astept cadou
ca sunt prea bou.

paru ud de la spate, de la duş
simte lipsa vremurilor ce-au apus
sormea care nu-i de sânge
printre fete se distinge.

le dau mai sec ca vinu'
ca-s praf de praf, blanoz de crocodil
seara de seara, sunt inepuizabil
stau pe vine, dar nu voi fi pe stop
cel mai sec banc nu mi se pare "dop"
am pe blog un horoscop
si tot ce-am scris acum
e pe laptop. \m/

URASC Titanicu' se uita toata lista la filmu ala deject, in scaunu meu beliiiiit de vreme !!!!JUSTIN BIEBER CARE DA CU CAPU DE STICLA, ca nu se uita si picioru meu magic, cu degetu mare care scot doapele din baie. Aplauze!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu