Teoria Taranului

miercuri, 5 ianuarie 2011

Alta deschidere de ochi, in care a intrat un tep de trandafir

Ma simt naspa. Am pierdut 2 amice, de anul trecut, care se pare ca n-au insemnat cine stie ce, pana nu le-am PIERDUT. Mai naspa e ca s-ar putea ca ele sa citeasca asta si sa li se pară nu-stiu-cum. NU IMI PASA, aici scriu ce vreau, mi-am cerut scuzele vioaie!! 8-|

Oricum, tot greseala a mea a fost, o sa continui sa fac afaceri cu mine, nu o sa stau in terapie intensiva si sa glumesc ; IN LOC sa ma ingrijorez de cutremure, vulcani care o sa distruga Europa si alte dileme in genu', ma auto-limitez la acestea MAI micuţe. Daca ziceti ca va dau linku doar la fecale, nu e asa, sa-i creasca la ascovit ceva in plus garbovit!




In fine, belitul deschiderea de ochi sta in felul urmator. SA NU barfesti niciodata, niciodata inafara fratelui tau/prietenului cel mai bun. Nu ma luati de prost ca nu beau pahare goale, dar daca intri in canalul meu, asteapta-te sa dai de animale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu