Teoria Taranului

vineri, 28 ianuarie 2011

Ultima picatura de text in 10 zile.

Maine, 29 Ianuarie, 23:45 o sa fiu in trenu' Bucuresti - Petrosani in drum spre Parang, unde stau la ski vreo 10 zile. V-as zice si vagonu', sa ma cautati pentru autografe, dar nu vreau sa par prea megaloman [sau sa fiu prea dezamagit, stiti voi].


Mdea, o sa absentez 10 zile cu blogu'. NU O SA SCRIU 10 zile. Sper sa nu-mi scada prea mult traficu', d-aia am chestii pe margine sa va tina mai distrati asa. Cand revin, va dau raportu', ce am rupt, ce n-am rupt, daca am dat de vreo buca sparta (la ski sau nu) sau daca mi-am schimbat greutatea de la atata mancat mâzgă verde si puturoasa (ca d-aia dau 25 de lei pe zi masă) ---> cine stie, cunoaste.

Hai la revederix <3 <3 <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu