Teoria Taranului

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

filozofie despre viata trecanda

Ma uitam la oamenii care trec, la rutina zilnica, la lucrurile care ne fac sa semanam, la nivel de macrocosmos, ca NISTE FURNICI. Ma uitam in jur, si apoi ma uitam in sus. Am declarat, ca nu o sa raman inert, ca nu o sa ma amortesc, ca nu o sa car dupa mine toteme, cum faceau personajele din Inception. Asta e viata reala, nu e doar un vis intr-un vis, sunt exploatati saracii, sa stea bine pe tron bogatii, Toti suntem antrenati sa devenim, de fapt, sclavii sistemului. Pierd timpul gandindu-ma, ca ma gandesc la asta si astea sunt doar chestii care le pot scrie acum, la comanda. NU stiu, am ajuns intr-o etapa a vietii, ca nu ma mai mira nimic. Trebuie sa ai niste limite foarte stricte sa te mai mire ceva in zilele noastre. Asta daca nu esti ipocrit sau daca nu esti cretinoid.

Nimic nu e moka. Poate doar unele prietenii adevarate, din copilarie, din afinitate, din similitudini, dar suntem SINGURI. Ar trebui sa scriu ce simt mai des, pentru ca imi face un foarte mare bine. Incerc sa scap cat pot de mult de mecanicitate. Viata ne arata totu' ca sa ne alegem noi ce vrem, ce ne place, si ce nu putem avea. Parintii ne spun ca o luam razna. De ce ? pentru ca ne schimbam, suntem mereu altfel, am devenit mai dinamici dar totusi suntem mai amortiti si suntem nascuti doar sa ne facem noi nevoile si ATATA. E jeleu treaba. Sunt unii oameni care traiesc din viata altora, barfesc dar ce ne pasa noua? uite azi spre exemplu, o amica nu a vrut sa-mi arate unde sta ea, ca nu cumva sa barfeasca cine barfeste ca umbla cu baieti si etc :-j
Oricum barfesc si fara sa aiba sursa de inspiratie. LUMEA mi se pare un mare teatru, unde daca spui pe fata ceva, tot tu iesi de cacao. Vrei sa schimbi ceva? e bine sa incepi CU TINE. Afla ce doresti si nu asculta de nimeni !!! ....drogurile nu sunt doar chestii care le tragi pe nas sau ti le injectezi ....ai libertate de exprimare in zilele noastre, dar PREA MULTI au doape in urechi sa mai fie de vreun folos. Practic ce-am castigat, a fost doar un sistem mai bolaav, care a creat conditii propice pentru a crea COCALARII. Restu' isi cumpara cu vorbe, bani, etc ....iluzia de libertate, pe fondul razboaielor profitabile.

FII MODEST.
FII DREPT.
FII TOLERANT.

Ce rost au toate vorbele astea? daca nu le bagi de seama? ce sunt eu? cartof prajit? Daca scad in ochii lumii, lumea mea devine din ce in ce mai mica. Astept ziua unde scanteia invididuala va crea un fenomen de masa, unde in crevesele circumvolutionale va intra CONSTIINTA, FIINTA adevarata, umanitatea. DACA VI SE PARE COMPLEX, folositi dexu' ca d-aia l-am pus.

Pofta buna! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu