Teoria Taranului

marți, 4 ianuarie 2011

Arta de a fi TU!

O amica foarte buna, a reusit sa-mi deschida niste ochi transparenţi care nici nu stiam ca sunt acolo! Asa e fiecare perceptie noua, care ti-o deschide cineva, tu banuind ca este ceva acolo dar NEFIIND in acel unghi, sa arunci cu bulgări sau mai ştiu eu ce. [da acu m-am brand-uit cu diacriticile astea :>]  Tu iti creezi propria ta realitate.
WELL nu-mi place sa scriu despre subiecte fundamentale sau radicale. IN primul rand imi este dificil. E ca si cum as incerca sa desfac lacăte cu o scobitoare, sau chiar doua. Apar de unde nu te-astepti si toata lumea striga "Uite-l" ! asta sunt Eu, fasty THE one and only

NU imi este frica sa fiu Eu, dar uneori mai te ia lenea, mai te ia plictiseala, si LIPSA DE CHEF. [da astea 3 sunt diferite, cred ca trebuie sa le detaliez intr-un post mai tehnic si organizat]
Faceti-mi si mie cinste cu o bere, ceva, gasiti numaru' meu pe feisbuc. (am si voda)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu