Teoria Taranului

vineri, 28 ianuarie 2011

crima visului ce ma urmareste

Am venit acasa. au mai fost zile ashea. Asta e una din zilele astea cand imi vine sa scriu ce simt si scrisul ma intelege mai bine decat o fac eu; bine ca mereu ma simt ciudat cand fac asta si stiu ca voi cititi si eu cand citesc, de curiozitate/plictiseala, posturile mele si nici eu nu stiu ce am avut in cap in acel moment cand am scris. MNU sunt vreun geniu, dar cred ca o sa ajung intr-un deceniu' .


Toti avem impresia ca suntem speciali si ca putem sa facem lucrurile de coispe ori mai BINE si judecam tocmai in prisma perceptiei noastre refractante si deviate de propria noastra productie intelectuala. Bai, dar totusi refuz sa cred ca e in capul meu. Traiesc intr-o iluzie, poate, dar e si iluzia ta, si a ei, si a tuturor. INTRA in coliziune cu toata lumea. Hmmm in gimnastica acrobatica sunt 3 categorii de gimnasti : voltijeuri [cei care se suie pe baza si isi ia zboru'], porteurii [care compun baza si sustin voltijeurii] si asistentii [li se mai zic jokeri, si stau pe langa porteuri in caz ca pica voltijeuru'].

Ia gandeste-te. tu ce ai fost in majoritatea timpului in viata asta? 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu