Teoria Taranului

vineri, 21 ianuarie 2011

Neglijare sau proasta prioritizare?

Sunt unele chestii, care fetele se plang de baieti si unele ar putea sa fie neacordarea de destula atentie, fie neglijeaza unele aspecte, fie sunt ei foarte superficiali. Am multe in cap cand spun asta, foloseste-ti gandirea, curca beata ce esti. Chiar acum cand scriu acest post, imi faceam si tema la psiho care am inceput de ieri cam pe la 6 si inca n-am terminat-o. Well, that's what I call multi-tasking.
Hmm, de obicei neglijarea apare pe principiu minimului consum. Ai senzatia ca dai randament mai mult daca consumi mai putina energie si iei acelasi rezultat sau pare-mi-se ca este activat de un stimul pozitiv cum ar fi placerea [ma refer la cupluri] sau din contra, un stimul negativ, cum ar fi amenintarea sau vizualizarea unui rezultat prost. Urmeaza the next scenario :

Femeia iti zice ca te-ai schimbat. In timp ce ea se ambaleaza si se crizeaza, ii spui ca nu e adevarat si negi toate acuzatiile, dar in străcuru' stii ca e adevarat, dar tot o mentii constant cu ale tale in timp ce ea mentine la presiune mai mare, cu ale ei. Ce iese dupaia, depind de astia doi, dar cert e ca nu iese iepurasi roz dansand pe campii samba pe manele.


Construieste, auto-observeaza-te, analizeaza, zgarie suprafata ca ramai cu postfata.

2 comentarii:

  1. Ca veni vorba de multi tasking, stiu ce vrei sa spui. Invatat, facultate, facturi si... pc gaming :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ma sa fim seriosi intotdeauna iti poti gasi timp pt femei :))

    RăspundețiȘtergere