Teoria Taranului

marți, 18 ianuarie 2011

Dar despartiti-va ODATA ! că va dau cu dentrita peste scapula.

hmm. ma uit in jur si ma screm icteric sa nu vad niste lucruri. mdee, sunteti si voi probabil in aceeasi situatia dar eu ma refer acum la relatii. RELATII dintre femela cu pricina si masculu' feroce. Am intalnit scenariul acesta de atatea ori incat mi s-a ofilit chefu' sa fac pe desteptu'. Incepe ca o plictiseala da? va combinati, bam bam , va certati. Stiu ca trec cam repede, as mai detalia niste caracteristici, dar n-am rabdare, ma târesc direct la concluzie. 

SI SUNTETI impreuna de 4-5 luni, si nu va mai suportati. Dar totusi continuati. si continuati. Dramă, hau hau. Ce căcat ? nu puteti fi ambii prosti. bine, poate se nimereste. Şi aici nu mai e valabila vorba cu "ascultati inima". Asculta-i pe ceilalti băăăă, ca o sa mori cu aia/ala de gât si singura fericire care o s-o vedeti o sa fie pastila efervescenta la bătrâneţe prin care se joacă legea placebo.


Daca ne-am gandi mereu cat de scurta e viata, am fi mai buni. 
Numai dragostea iarta greselile din dragoste.


si atat ca iar ziceti ca sunt emo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu