Teoria Taranului

vineri, 15 ianuarie 2010

Tanjind dupa melci multicolori



Ne-am obisnuit deja cu privelistea. Am acceptat-o, am tolerat-o. Si chiar daca nu am facut acestea, nu am avut de ales.
De parca nu a fost destul, acu cateva luni pe langa mult intalnitele specii de giboni care sunt vopsiti cu paleta civilizatiei si cei coca-benga pe strazi putem observa ca nu sunt singurele animale.

http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=145441&catid=73&p=elefanii-au-ieit-la-plimbare-pe-o-strad-din-baia-mare-vezi-video.html

Si ca sa terminam puzzle-ul supra-complex unde satul intalneste orasul, va prezint alta minune : http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=142284&catid=69&p=un-mecher-de-12-ani-se-plimb-nestingherit-cu-maina-pe-strzile-din-bacu.html

P.S. : uite si un accesoriu distribuit in format gratuit numai aici pe blogul meu (ca acu costa 5 bani o punga) :D

Un comentariu:

  1. pt mai multe detalii scoate o oglinda p geam dk t-io fura kreva din mana inseamna ca ,da esti in Romania!

    RăspundețiȘtergere