Teoria Taranului

vineri, 29 ianuarie 2010

Niste schite

Acum 2 ani, intr-o viata anterioara, am decis sa fac o "cercetare". Pentru mine cuvantul asta era nou si virgin asa ca am vrut sa experimentez. Incercam tot felul de sucuri si luam niste notite despre ingrediente si ce anume le fac sa fie asa nocive cum zic unii.



Nu e cine stie ce, si nici nu sunt toate fisele dar e doar o etapa a mintii mele care incearca sa-si sape deasupra sa iasa la lumina :)

PS : stiu ca scriu urat, asa iau eu schite ;)) nu ca s-a schimbat ceva in anii astia. Poate imi face si mie cineva o analiza grafologica :D

5 comentarii:

  1. Am sa-ti fac chair eu o analiza grafologica cu experienta mea adunata de pe google in cele 5 secunde in care m-am uitat.Sa vedem , esti o persoana inclinata spre realism, obiectivitate, precizie, umilinta, modestie, respect, dar si lipsa de elan, inflexibilitate, teama, indoiala de sine.Plus din scrierea ta stransa pot sa observ ca ai mult autocontrol, moderatie,esti bun la economie si mai observ si niste egocentrism

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi dar nu ai zis tot. e nevoie de ceva mai mult de 5 secunde...

    oricum multumesc pentru incercare

    RăspundețiȘtergere
  3. frate cateodata inteleg ce scrii da' in studiul ala al tau despre bauturi nocive de mai sus, nu pot descifra mai mult decat ce e scris cu majuscule grafitti style =D

    RăspundețiȘtergere