Teoria Taranului

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Primele Opere :)

Prima :

Titlu : Soare Mare Luminos

Soare mare luminos
Macina durerea seaca
Norii sufla cu putere
Alungand a mea durere
Iarba verde iar te cheama
Soare mare luminos.

Lanturile care-atarna,
Zdrobita de-a ta putere
Canta pasarile-n struna
Simt puternica trezire
A naturii tale pline
Soare mare luminos.

Razele tale calduroase
Atinge-mi sufletul odata,
Speranta colcaie-n iubire
Alunga secretia apoasa
Orice urma de durere
Zdrobita de-a ta putere
Soare mare luminos.

A doua :

Titlu : Timpul

Clepsidra mea,
Ce stai ascunsa in nisip
Fara sa stii m-ai inselat
Stau gramada peste gard,
amagit.

Sufletul mi l-ai furat,
Inima ti-am dedicat,
Aburi negri nori de fum
Stau gramada amagiti
Fiindca tu m-ai inselat.
si pomenit.

Arsa. sparta, rupt, distrusa
Vreau sa te vad
Clepsidra mea.
Poate voi ierta candva,
sau niciodata.


A treia :

Titlu : Trecerea

Seara dulce, mierea acra
Se prelinge catre al meu
suflet
si mi-e teama.

Si ce sa faci cu acea teama,
Cand ochii tai care te-nseala
Pe la colturi, stau uitare
si ti-e teama.

Strapunsa-n sufletul marunt
Omul batran este carunt
Si parca vine iar o geana
si ti-e teama.

2 comentarii:

  1. Imi rezerv dreptul sa sterg injuraturile . Daca vreti sa criticati, faceti-o intr-un mod util.

    RăspundețiȘtergere
  2. un blog pe care sa iti pui poezii? oooooh how sweeet =))) keep it up and mabie one day ull get close to my masterpieces =P

    RăspundețiȘtergere