Teoria Taranului

miercuri, 2 noiembrie 2011

Replici si expresii de la Robotzi sezonul nou (sezonul 2 doar primele 6 episoade)

RObotzi.S02.Ep1.Onomastica

am o intrebare, cu lamaie sau fara?
nu atinge nimic
ce-ai, mediocrule?
sunt aerodinamic, aerodinamic
la multi anus, cap de guvid,ferite-ar trompy de ciuma si frig, cu caldura la curutz sanatos sa fii sa f**i!
tuica mentolata, cu rabdare fermentata, cu atentie distilata, dintr-o pruna alintata
de unde cactus ai scos-o ?
parca mi-a intrat capul la apa
daca dragoste, macar m**e
si eu care i-am pus clopotei !

ce arde fara foc? un copil in acid muriatic ?
te rog sa te potolesti cu spurcaciunile, ce-i aici? bar de negri? p***e goale? gata cu injuraturile ca nu mai suport in p**a mea!
mo mai usor sa nu faci scurt...
super, hahaaaa, woooowooo, yeeeee
uite ce frumos zburda! ca o gazela!
ce-i mizeria asta? mizerie?! mizerie are mata dupa urechi! asta e lirciuchiciu meu!
aha, fascinant, opreste-l sa nu-l opresc eu
de ce ma raule? el nu e copil ca tine?
numar pana la 2.... ca mai sus te pierd.
acuma il opresc. ACUMA! deci...? deci nu ma grabi in p**a mea foca, ce-i asta..*neinteligibil* ? deci nu stii sa-l opresti.
Nu, nu-l ucide. CRIMINALULE! omoara-l foca, da-i una dupa ceafa! fa-l pateu, foca, fa-l pateuuu!
E vulnerabil la sunet! trebuie sa strigam deodata! deodata, deodata, deodata, deodata si deodata!
STRIGA AAAAA, nu deodata! AAAA! deodata ma muratura! DEODATAA! STRIGA AAAA, deodata cu  mine! 
MO : DEODATA CU MINE 
FOCA : AAAAA!

ce pielea p***i lu satan e maldarul ala care sudezi?
ce frumos iti sta! PHIUU scuipati-as in gura sa nu te deochi! parca esti o p**a cu manute!
da-mi pace si du-te si cauta scame
e un amplificator cerebral! O SINGURA DATA daca mai vorbesti urat cu mine te sugrum cu p**a! asa ii zice mediocrule!
da-o inapoi sa nu ne suparam!
sa nu lasam situatia sa degenereze, suntem in fond si la urma urmei, doi intelectuali. Putem rezolva aceasta situatie conflictuala pe cale amiabila! ESTI UN CACAT CU OCHI! ce pueril !
revin cat ai zice epopee
iti inteleg si-ti apreciez uimirea, e normal sa te minunezi cand ai privilegiul de a fi martorul unei asemenea schimbari epocale
ce, nu are nici o greseala ? merge perfect!
sunt siderat
esti atat de invechit incat nu sesizezi progresul
nimic, intelectule de mangusta!
chiar daca esti un taran, cel putin esti un taran sincer!
lasa-ma incet, te rog, mediocrule. INCET, da da....TU-TI GATII MATII! 
la ce te poti astepta cand lucrezi cu inculti neciopliti !
decat un snob cu nasul pe sus, prefer un prostalau binedispus
cine trece valea seaca cu hangerul fara teaca?
ce cacat dospit ai copt iara ?
pluranium, cap de snitel ! este cel mai scump energometal din Univers
scrotilor, coaiele sus si privirea inainte! eu sunt Evilos, regele presedinte!
avem un retardat in laborator, il pastram? te rog foca il pastram? nu, nu avem nevoie de doi.
haide, uite ce fata are! zici ca e desenat cu stanga!
tu ce spaima cuielor, reprezinti ?
foca, da-i Plu-cacatul ca asta n-are haz
daca-l iei, ma-ta e adoptata!
fii atent doua secunde la mine trei momente
ti-ai scapat sapunul. dar nu este al m..... TI-AI SCAPAT SAPUNUL!
imi dai doua...? DA *trosc trosc*! DOUA BATERII MAH FASOLICA, dati-as sfecla cu sos. NU! ca esti prost si dai in gura! ce vrei sa faci cu ele? sa te las in pace!
nu crezi ca merge cam tare? VREI SA PUI MANA PE CEVA TARE?
da-l mai incet! VREI SA-TI DAU JET?
e cineva la usa! SA TE GHETIOLESC IN GUSA?
cine? unde? la usa, iobagule! un gogosar!
zgomotul puternic care se aude din galagia de fata, e asurzitor si deranjeaza urechile prin volumul care e exagerat de ridicat in sus
ce foca? te iei dupa copchilu' asta ? mergi ma grasule, prinde-ti chipiul in coaie!
ce amenda ma gombotule mascat? 
poate fi in stare de orice
Demonstration time!

ce siguranta ma presule?
ce-i cu bezna asta? ca nu-mi vad nici sufletul? e mai intuneric ca intr-un cub de matz!
sincere felicitari, stii ce meriti? un premiu *TROSC*
ce-ai ma puliter? vrei sa-mi sinucizi mucii?
suzetarule, e doar intuneric.
a taramului de dincolo? din depozit? din lumea celor drepti.... din JUSTITIE..:-? DIN uterul lu MA-TA aia borsata!
esti ca o flegma in lac! adica? DEGEABA.
a panica, panica, panica, panica, panica
e cineva acolo?..... ARGHHHHH! piei creatura lu' aghiuta, dati-ar trompy un dinte in putza! du-te nu ma poseda, rontaimi-ai bazooka!
du-te la non-stop, si ia-ti un pateu!
hmhmhm cum fuge!
10 000 cum ne-am inteles. 20 ! 10 + taxa de rusine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu