Teoria Taranului

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

I'm back. Rupez tabulatura si voi beti diluat cianura

Cine a zis ca nu ma voi intoarce, a dansat polka si a baut tuica inainte sa emita afirmatii cu pricina. Eu zic ca toate vacile se nasc cu un picior si ca eu sunt genu de om care sa dea cu toate lucrurile in oameni cand se enerveaza (la fel de adevarate ca linkurile respective) ;



Baaaiiii sa va zic cum eram eu la 12 ani. O ardeam prin fata blocului si parca fugeam de unii de pe-aici. Ma jucam cu pietre, cu chibrite, cu ce apucam. Mangaiam cainii si le ofeream afectiune moka. Macar am ajuns ce am ajuns. Dar pampiliciu acesta cum o sa ajunga? 

E cam seaca lozeala mea acum la momentul scrierii acestui continut ca de obicei organizat nu sunt. adica sunt dar doar cand e nevoie. a da si mi-am amintit ca trebuie sa-mi copiez toate melodiile din tel si sa le mut pe PC sa-mi fac alt codex de rupt creierii mei si-asa sparti de oboseala si imbatati cu realitate.


Pe maine in ceapa ta;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu