Teoria Taranului

vineri, 19 noiembrie 2010

bam bam bam bam bam va dau in mecla nu-mi spune mie ca am cap de....

.....[puneti voi rima]
vaiii am venit acum de pe stadion, vai de fesu meu, o sa visez numai stafete.
da hai sa intram in tampenii rele de tot. Hitler era un mare presionar, cand statea el si se uita in gol in biroul lui cu hartile agatate in cuie ruginite si capetele de evrei impaiate in spatele lui ca la cerbi si neuronii lui au zis, "ce picioru meu, facem, ca de ars in orificii nu ne vine, hai sa facem in doina mea ceva!" si a venit cip cirip, o scanteie inspirata din lumina becului atarnand ce se rotea deasupra lui in cercuri, gata gata cu suflu nou : Hai sa invadam Londra si New Yorku cu niste OZN-uri!
Cand eram eu un mare ceafa-lata, ma contraziceam cu unu, convins fiind ca doar femeile au punctul G. Dati cu fundu de pamant ca m-am certat si o sa ma cert degeaba, pe subiecte progresiv de proaste (aici);

Ghid cum sa fii un mare cefalau haxor
  1. incepi sa te dai mare cap de P in timp ce folosesti tot mai des expresii care contin prima litera P si pari foarte foarte stresat, serios si gemator de sunete "mrr"
  2. spargi un site ceva cum a facut pustiu' asta, eventual scrii in notepad "apasa click aici, ba pacalici" si ii dai un executabil ceva gen cmd.exe "shutdown.exe /s /t 20"
  3. te lauzi si tu ca ai facut mail yahoo si ai raspandit massuri gen "da mesaj la mailu asta cu id-ul tau, parola ta si id-ul care vrei sa aflii parola si primesti raspuns in maxim 48 de ore!"
  4. iti cumperi un tricou pe care sa scrie mare "Tricou CU BURTA inclusa" si mergi cu el pe strada si o bere in mana
  5. critici melodiile care le asculta altii si totusi asculti si tu aceleasi melodii (desi asta s-ar incadra mai mult la "cum sa fii ipocrit"

Si ca sa inchei super flegmatic, cu un super avant, de super blogger ce sunt eu super, va mai arat ermetisma de va sare capota, despre Justin Buba copilu spart care nu stie viata si are nevoie de altii sa-l invete. si 2 poze minunate care le-am facut exact langa liceul de chimie cu ajutoru' unui coleg de-al unei amice bune ----> id de mess : andreiu_95; vedeti ca nu adauga pe oricine.


Concluzie : pana si cainii au bani de Big Mac. ca s-a dus oferta aia de 10 RON !


2 comentarii:

  1. Biblioteca (rima). Bun ghidu, ar trebui sa faci si un video tutorial. Nu prea am inteles concluzia care nu are legatura nici in proportie de 0,01% cu restul posului, si mai sunt si 2 poze in care nu ai incadrat bine cainele ambele au prea mult luft si prima bate spre albastru.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ma stii doar, nu e nimic la locu lui in capu meu :))

    RăspundețiȘtergere