Teoria Taranului

luni, 1 august 2011

Enrique recunoaste ca o are mica si unu care si-a omorat iubita pt un mic dejun

UN ALT post despre tot felu' de facts, care mai de care mai p0rn0 sau mai aiurea.


Enrique Iglesias: "Am cel mai mic penis din lume şi mi-am pierdut virginitatea la 25 de ani"


Iti vine sa crezi ca tipu' asta, chiar a recunoscut asa ceva ? nu poti sa-l suspectezi ca nu are c****le mici! Trebuie ceva ballz sa zici asa ceva.


Urmatoarea e asa :
Joshua Davies, un adolescent în vârstă de 16 ani din Marea Britanie, a şocat o lume întreagă după ce şi-a ucis fosta iubită, în urma unui pariu pus pe Facebook cu un prieten care îi promisese un mic dejun dacă va face acest lucru. (aici.)

Nebunia omului ii suceste calea. Oricum am dat peste ceva si mai interesant, un articol despre cam cand au voie femeile sa-si insele partenerii. Sper ca prietena mea sa nu-mi citeasca postarea asta, de fapt, nici nu cre' ca imi urmareste blogu' dar fie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu