Teoria Taranului

miercuri, 10 august 2011

Greseli (luat de pe alt blog, link in post)

Nu încerca să aduci un remediu unei persoane care nu doreşte sa fie ajutată sau împinsă de la spate de către tine.
Nu încerca să joci murdar pentru că singurul care v-a pierde vei fii tu.
Nu înceta niciodată să visezi pentru că, odata ce te trezeşti, vei rămâne total dezamăgit.
Nu judeca pe nimeni după aspectul fizic pentru că, poate în altă viaţă, ţi-au fost cei mai buni prieteni.
Nu încerca să îi mulţumeşti pe toţi pentru că ei asta aşteaptă.
Nu lăsa pe cineva să fie totul pentru tine daca ţii la sănătatea ta.
Nu încerca să pretinzi că eşti ceva ce nu eşti pentru că la sfârşit, tu vei rămâne singur.
Nu fii cea mai egoistă persoană de pe planetă pentru că fiecare persoană care odata te-a iubit, va ajunge să te urască.
Nu privi înapoi la amintirile triste, urâte pentru că îţi vor aduce lacrimi pe faţă.


Ai avut vreodată momente când simţi că aproape ai pierdut? Eu da, tu nu.
Câteodată, am această ciudată impresie că oamenii aşteaptă cu nerăbdare să fac o greşeală şi după să îmi scoată ochii. Da, am făcut multe greşeli la viaţa mea, sunt doar o fiinţă umană ca restul, nu o superwoman perfectă. Şi da, lor doar le pasă când eu fac greşeli.



Ştii zicala : " You can't make the same mistake twice. The second time you make it, it's no longer a mistake. It's a choice."
Luat de pe blogu acesta.  Subscriu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu