Teoria Taranului

duminică, 31 iulie 2011

O vizita la un tratament facial complet gratuit.

Am fost cu cipper ieri la o recomandare care am primit-o de la o femeie cam de-o varsta cu mine care m-a ajutat sa intru la metrou la aviatorilor, noi avand niste pancarde lame cu Free hugs (de fapt erau bine facute, dar imi place sa dramatizez). Ajungem noi pe la Stefan cel mare la metrou, iesim, nu stim pe unde sa urcam, cipp o suna pe femeie, o intreaba tra la la pe unde sa o luam. Am luat-o in fatza si am asteptat 135 sa-l luam o statie pana la piata floreasca. De acolo trebuia sa ne orientam pe o strada, n-am reusit, decat dupa ce am trecut alta strada. Cascam noi ochii profund in jur, si ii zic lu cipp ca asta ar putea sa fie locatia. Foarte luxos inafara, totu' din termopan, si un anuntz pe care scria "Stergeti-va bine talpile inainte sa intrati" sau ceva in genu'. Stiam ca era cam pe la etaju 3, urcam, eu deja nu mai simteam picioarele. Ajungem noi acolo. Eu bat in usa, deschid usa, eram pe un fel de hol, totul luxos termopan, era langa usa un d-ala care masura inaltimea si un cantar electric. Intram noi pe urmatoarea usa, singura de pe hol inafara de cealalta, bai, deci am RAMAS gen socat. Eram singurii doi baieti pe-acolo inafara de alti 2 angajati/consultati pe-acolo si fix 2 scaune libere langa usa. Ne-am asezat noi la o masa gen in forma de potcoava si toata lumea care statea jos era compusa doar din femei care probabil au venit sa asculte sau ca nu aveau ce face. Mie imi venea sa rad in ultimul hal. am stat zambaretz vreo cateva minute si apoi am inceput sa ascult ce tot zicea alta femeie, consultanta si ea pe-acolo care debita la proiector despre stilul de viata sanatos si etc :)))) apoi ne-am pus creme pe fatza si le-am dat jos dupa cateva minute, apoi ne-am dat cu hidratant, nush ce crema de ochi si la sfarsit cica "surpriza" un fel de spray de fatza =))) am murit. lu cipp i-a dat mai mult pe frunte. A FOST CATERINKA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu