Teoria Taranului

marți, 12 iulie 2011

expresiile de la Robotzi

Am incercat sa fac o compilatie, prima de acest gen, cu cate expresii am putut "intelege" selectiv. Poate ma completati daca am ratat vreuna mai benga ca Ricky Martin stramt la concert.





uite-te atent, cel mai atent!
mediocrule
apasa, apasa, apasa, apasa!
te caci pe tine cu stropi
in numele lui Trompy
ce satana e acolo?
te rog dulce ca o savarina
sa mi se arda sursa
lopitoule mascat
o p**a roz din fier cu luminite
cat ai zice hopa, daca esti stricat, te repara FOCA
adu palmolive-ul sa-ti speli necuratul
vrei mai multa maioneza la McPuisor?
noroc ca ti-ai revenit ca te resetam manual cu ciocanelul
absolut, mai absolut ca vodka
jur pe rosu
atunci sa sugi o ceapa
ciorbistule
sunt uimit si foarte foarte speriat
ce e mega mucul asta?
ciocafonu lu lady gogu
poate-i alcool, poate-i rom, poate-i tuica, poate-i vin, poate-i
pipi de rechin
ma dezgusti, bulvarule
propriu stil de kung fu, stilu FU TAAAII. Simte-mi furia!
tampon invizibil
puncte pauza
sclavu e varu tau geaman, bah putzifer
cand pun ochiul in luneta, curatz tot de pe planeta
te domin, te domin, te domin
fuck your momma dead's people bah
arati de parca ti-a rascolit cineva namolul cu o spatula
cu raceli dinastea ma inveleam in razboi
cap de dropie
smegma
mi-ai mentolat ficatul
poneiule mic
stai iobagule
sa mori tu sub dush?
daca nu ma crezi, baga mana si-ai sa vezi
bag-o pana la buric, poate nu patesti nimic
care vreti sa va indes mistretu' pizdoc?
dati-as foc la cioc
arunc machetutza
nu fi but, sunt nebuun!
trazniti-ar trompy matzu gros
puteri speciale, trebuie studiat, nu-l dau la orice retardat
poc o basina, poc o maslina, poc o magie facuta-n surdina, poc un cacat si-un fleoc despicat
si uite dorinta cum s-antrupat. poc puci puci butz!
gazosule
piei aghiuta prindema-i de puta,intra lu trompy cuvant si a lu’ spitus sfant, mancati-ar viermi ochii-n pamant
si-o activa ceva glazura
normal daca i-ai zambit cu chipul tau angelic
ma uit la ea si-mi creste glicemia
fragutza cu ciocolata si cu frisca amestecata, cu capsuna nuca nuca si vanilie zmeurica
nu o atinge ca o contaminezi
stii vorba aia cu cel mai destept cedeaza? desteptule.
ce faci foca? legea
ce faci foca? nu
ce faci foca? depinde
ce faci foca? ard in flacari pt tine, stii prea bine
ce faci foca? o petrecere-n mine si am chemat toti minerii
ce faci foca? te privesc de sus
ce faci foca? plec
ordinarule
ai tacut si mi-ai facut un sandvish
stiu eu cum sa procedez, la ispite nu cedez
te tau, te feliez, cu talent te decupez
eu imi bag **** in gaura din acoperish
nu e suficient, nu se astupa cu un pai
poate vrei sa te gadil cu paiu intre amigdale
ce jet oceanic e pizdocu asta patratzos?
e o bomba, cap de tzap
ce ai ma, spasma?
ma bate stresul
am zis chill, ca o defuzez cu skill
de ce? - ca esti prea prost sa respiri
si mata-i titirez
ai vazut fraiere? rontzaimi-ai cucu, totul e din incheietura!
da-mi un morcov. -mai nou, esti canibal?
fas fas magic pe leguma, si capcana-i numai buna
shhh guritza!
in sfarsit, am prins renu! am prins renu!
dezbracarea! jos hainutzele sa vad bilutzele!
caca un ou! -nu poate sa faca un ou! caca doua oua!
foca ai avut dreptate, face oua direct colorate, uite-te la ele, nu's minunate
care zbieri in **** lu satan? dati-as dobosh pe chip
bah behaitule ce dracu tot urli asa? invelimi-as barzoiu cu mustata ta
ambulante, noi nu cumparam nimic, asa ca hai dizolvarea ca supa la plic
nu fii o imputziciune de spermazau!
mah vrajitoru din goz, cat costa failu ala ?
dati-as matzu zabalos, pune-mi foca jos, laser balegos
nu intra in raza! -da da, foca, sunt pe faza!
raza soareeeelui
mah penisache
nu merg armele, suntem bruiati! -mainele pe tzatze, toti suntem bruiati, nu scapati sapunul, nu va aplecati!
foca, asta-i club d-ala de rasuciti? ca ma impunge cu ceva-n sursa
e club la mata-n rozeta
te despic mah, cap de pluta, dati-as somn, biban si stiuca!
am doar doua cuvinte pentru tine! suge-o!
roachere, scopul si durata vizitei! repede!
luami-ai hamsteru' chirie, beau-ai gaz din butelie, dati-as manzu cu chelie si tzatzichi la lipie
am o inima de copil, e acolo-n spate
esti un sinihistru! sinihistrule!
ce-ai ma? cotetzarule murat
ma bate un gand! -fa-i plangere penala.
cioca boca, cioca boca, cioca si cu captain foca
ca e soare, ca-i furtuna, ca ma fulgera la fruna [...]
cioca boca, cioca boca, v-am dat la toti m**e moca!
esti ca parul de pe *$$*@$( ! in pluuus!
nu fii trist ca esti urat si putzi. ramane intre noi ca platesti sa f**i
ignora-l pe figurant, de cand s-a pensionat, nu mai e interesant
scaneaza-ma tot tot tot! fii rea! infraroseaza-ma!
scuza-l, asa e el. ca un supozitor in ureche.
eu am terminat! -prematuro!
du-te si adu o patura! ca ma lasi cam rece.
ai disparut, mah ceafa lata, ingropati-as destinul in borhot
ce satana e mini cuiu asta ambulant? te-ai pedofilat?
esuate-ai balena de mata intr-o patrie de pireu
inspira-ma unu doi, expira un doi trei, calmeaza-te fii chill ca astfel ti-o cam iei
7 x 3, de cuc ma iei
8 x 4, sugi cacatu'
5 x 2, castigi un coi
deci MO, tu sugi la viata
eu un lucru stiu in viata, omul cat greseste-nvata!
foca ce pute asa? a ciclu cu mujdei?
ai dat alarma la chiloti!
ce uterul meu e mizeria asta?
ce zgatz faci foca?
sun sa-ti comand o pereche de c***e
n-ai cum sa-i dai smecta, ca se regenereaza
dami-ar trompy inca-o p**a c-am gasit solutia buna
trompy strange-te de oua, da sa ploua, da sa ploua, da-ne jetul tau de roua, da sa ploua, da sa ploua
incre-fucking-dibil.
unde tetanos ai auzit tu cantecel?
ma jucam cu o scoica de pe clitoral
stiam ca tu faci lucruri inteligente in timpul liber
nu s-aude absolut nimic, mah preputz atomic
putzangutanule
cu katana si topor, sunt un aprig vanator
bine ca tu stai degeaba ca un fular
macar pisha o idee ceva
evident mah, labie
ghicitoare universala, de senzatie magistrala, care baga zeii-n boala
ma dau batut ca laptele
leg si desfac farmace, fac minuni si dau blesteme, vindec c**ul de eczeme
astea-s povesti cu prostituate, mambojambisme colorate, vrajeli de grupa mica
catii copii au murit in palma aia...
si vad...-o laba trista
sa stii ca ai belit...manzul
du-te tare ca ocupi spatiul!
n-are nici un rost, nici viitorul, nu mai e cea fost.
ce satan faci ma zabashitule? te muti?
zi sa-ti ramana casa-nfipta in matz de mingicar fomist
zi sa-ti puta patul
sa-mi zici pompier ca beau de sting!
eu am pus mie in alcolemie!
fa-te muci, fa-te muci, da din buci, da din buci, fa-te fa-te fa-te muci!
ma doare hap la cuc!
(e pana pe la episodul 24 din primul sezon)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu