Teoria Taranului

sâmbătă, 5 decembrie 2015

Recunostinta mea pentru propriul meu suflet, al tau suflet si Celui Dintai

Mi-am dat seama in timp ce veneam spre casa, de la Sibiu, uitandu-ma la frumosul apus de soare parca din pensula  si in acelasi timp, uitandu-ma la dragul meu suflet de care am grija, il iubesc ca pe propriul meu fiu! Am atatea sa-ti spun, drag om! Intr-o zi o sa ti le spun fata in fata si o sa vorbim ca de la egal la egal si poate o sa am si jumate din toti prietenii mei adevarati care ii vreau langa mine.



Am 8640 de zile aproximativ de viata traita, zile in care am neglijat puterea, influenta, sufletele de langa mine, recunostinta mea fata de parinti, fata de prietenii care mi-au dat lectii pe cai bune sau pe cai rele.

Puterea nu sta in mainile celuia care are destinele mai multor oameni in control, ci cel caruia cedeaza tot controlul in favoarea aproapelui! Nu stiu cum sa invatam pe oameni asta eficient, sper sa gasesc o cale, intre timp ne ghidam dupa unul si dupa altul, urmarindu-ne EXCLUSIV interesul.


Draga suflet drag, ma uitam la tine dormind si imi dadeam seama ca puteam sa fiu doar un simplu om nepasator facandu-mi treaba pentru care sunt platit. Sunt si suntem mai mult de atat!!! As vrea sa arat mai mult dar parca sunt mai deschis unor straini, poate ca mi se pare greu sa schimbi niste tabieturi, obiceiuri si ma feresc cat pot sa fiu catalogat ca un ciudat...si da, mi s-a spus destul de des. Sunt un ciudat.

Pana la urma, noi ne simtim partial intentiile si tu cu mine am creat deja o legatura pe viata, sper o prietenie pe viata si as vrea sa iti reamintesc asta, stiu ca poate nu apuci sa citesti asta dar oricine ar citi-o, am infuzat deja niste

Multumesc pentru tot ce mi-ai oferit, pentru ce imi oferi si pentru tot ce-mi vei oferi, in calitate de om, invatator, camarad in viata, prieten si supravietuitor ! Tie si Celui Dintai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu