Teoria Taranului

vineri, 27 aprilie 2012

Post monden - Serghei Mizil -


Am vazut un Show Pacatos fix ieri, in direct, cu prietena mea. Pentru cei care nu-l stiu pe Serghei Mizil, apasati aici sau aici. Nu o sa precizez ce subiect era, dar tot ce stiu e ca radeam singur cand vedeam ce glume are tipu' asta. Omul e super okay si ii ieseau unele glume, dar facea la un moment dat niste glume dintr-o categorie hidoasa, cam de aceleasi fel de faceam si eu acum mult timp. Daca nu stiti la ce ma refer, atunci ganditi-va la ceva amuzant (care vi se pare voua) dar nu este de fapt, si o zici cu voce tare, si razi si te hlizesti cu toti dintii si toata gura si scoti sunete iesite din jungla pavata cu beton din ghetouri. Da, recunosc ca eu nu am glume mai bune (uneori) dar nici chiar asa :)))))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu