Teoria Taranului

luni, 7 mai 2012

Cum mi-am petrecut ziua de nastere...!

Mother of Modesty
Dupa cum multi (nu) stiu, ziua mea a fost pe 4 mai, aproape cu o zi inainte de Ziua Barbatului  . Mi-am petrecut-o la un eveniment-festival de cultura (sub)urbana, numit generic Street Heroes (Eroii Strazii).

Ne-am trezit eu cu prietena de dimineata si am fost in prima zi a evenimentului. Well, a fost exact cum ne-am asteptat, noi venind inainte de 2, cand intrarea era libera. Si am stat pe iarba pe-acolo langa scena (cand nu o montasera complet decat pe la 7) si am plecat pe la vreun 4 si am zis sa venim mai incolo. Bine ca nu am stat doar pe iarba, ne-am jucat ping pong (f putin) si jocu' acela de fotbal unde controlezi cu mana randurile de jucatori. Imi scapa numele. Anyway, a fost CEL MAI MARFA CONCERT pe seara, cu Doc, Deliric1, Cedry2k si multi altii ! :)

A doua zi, a fost dubstep, unde pustii faceau dnb pe dubstep si un fost amic de-al prietenei mele suferea cu dnb-ul lui praf la noi, saracu' de el :) 
Am baut energizante Burn, am avut si o pila doua pe-acolo, si ne-am luat si 2-3 Burn moka. A fost per total, un eveniment si o zi de nastere 'shto! :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu