Teoria Taranului

miercuri, 13 aprilie 2011

Situatie ciudata.

Sa zicem ca ai bartai grupul de prieteni da? eu sunt genul de persoana foarte sociabila si prietenoasa dar recent, si nu numai am fost pus in fata unui situatii ciudate.



MI-AM facut dintr-o data, la un moment dat, o gramada de prieteni. Eu eram singura punte de legatura intre toti. Ei bine...la un moment dat, a trebuit sa ma asez la un grup restrans, pentru ca intre toti prietenii mei, au existat mereu niste mici incompatibilitati si probabil respingeri. Critici, pufoshenii si mai stiu eu ce.

Ei bine, unii prieteni vroiau sa petreaca mai mult timp cu mine, si la un moment dat, nu aveam cum sa ma impart. Si eu la randul meu, vroiam sa ies cu altii care nici eu n-aveau timp sa imparta.

S-au suparat mai multi, ca nu le dau atentie. M-au catalogat ca un prieten fals. M-au facut naspa. Faptul ca am sacrificat timpul meu pentru prietena mea, m-a facut sa ajung jos in fata catorva persoane pentru care am indraznit sa-i numesc....PRIETENI.

E in regula, totul trece...si ceva mai urat, n-ati auzit. Nici cu prietena mea nu o duc asa de bine. 8-|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu