Teoria Taranului

joi, 7 aprilie 2011

Pentru cei care ma inteleg...ganduri la miez de noapte.

Dedic acest post pentru aceea care, poate nu urmaresc blogul meu sau poate il urmaresc zi de zi si eu nu stiu. Dedic acest post tocmai pentru aceea care, desi ma inteleg, tac si isi vad de treaba lor. Doar citesc si observa. 

Uneori am impresia ca lumea asta e doar o realitate virtuala unde butoanele sunt fix in mintea noastra. Totul consta in perspectiva noastra, a colectivelor unde traim. Cand se schimba ceva, mintea noastra da un sens acelei schimbari si ne protejeaza sa nu innebunim cu totul. Am mai trait asta. Am mai vazut asta. Deja VU! Care-i shpilu' ? care e ingredientul secret ? Nu stiu. Am spiritul auto-critic foarte dezvoltat. Tocmai, deoarece sunt cumpatat, scriu acestea. Nu am nevoie de criticile voastre. Cei care ma inteleg si citesc asta, stiu exact de ce am simtit nevoia sa scriu asta. E vorba de feeling aici. E 1 fix si cam atata...am avut de scris.

Un comentariu: