Teoria Taranului

marți, 21 iulie 2015

Fericirea Mea sau Fericirea Ta

Am asteptat un amar de vreme.
Tu ai venit. Noi am fost.
Noi am trecut prin atatea.
Ce faceam erau parte din fericirea Noastra.
Era a Noastra.

Stau si ma intreb,
Si stau si o dreg
Cat oare sa mai astept,
pentru Fericirea Mea?

Ce a ramas e ca zetul din cafea
Nu a ramas nici amaraciunea
Tot ce astept este o alta Ea
Sa vina sa faca parte din
Fericirea mea.

Acordul nostru tacit,
cand ma Iubeai
Dormeai plapanda si pe gene il tineai,
Tot ce tineam la tine acum este bye bye
Tu, lumea intreaga, sub stele, mi-o tineai.

Fericirea Mea tot te cauta
Si fericirea Ta abia m-ai raspundea
Intr-un sir de lanturi sub gratii ma simteam
Si dulcele s-a transformat, deodata, in Amar.

Fericirea Mea dulce o simteai
Pe cand Fericirea Ta nu prea imi zambea,
Trebuia, inca pe atunci, sa-mi dau seama,
ca-mi pregateai ciorba si eu gustam doar zeama.

Ce trist e ca nu vom mai vedea,
Ce frumos era dragostea mea si-a ta
Felul cum imi ale mele brate adormeai,
Si diminetile tarzii ce mieroase imi pareau..

Acu e trist, si din ce in ce mai greu
Sa stiu ca nu-ti voi mai fi aproape mai mereu,
Cat de urat si zgarbicios poate parea,
Dar am vazut in sfarsit ce-ti poate pielea.

Dar mai trist e ca Fericirea Ta,
Nu mai este legata de a Mea,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu