Teoria Taranului

duminică, 12 ianuarie 2014

iXam sau inca un motiv pentru care nu as cumpara iPhone

O stire din ring m-a frapat in data de 8 Ianuarie 2014;

Serviciul Roman de Informatii (SRI) are o aplicatie software care-i permite sa afle chiar si informatiile sterse din memoria Iphone-urilor si Ipad-urilor;

Stirea este aici.



Parerea mea : oricum Iphone e umflat mult in publicitate si sunt aplicatii software sigur si pentru alte telefoane, doar ca nu se stie sau nu se VREA STIUT acest lucru. Sunt si aparate care pot sa afle si unde sunt telefoane cu bateria inchisa, dupa ultimul semnal dat inainte sa se inchida.

Mie mi-a fost furat un telefon, un Nokia C1 Dual sim si mi-a zis clar politistul cand am depus declaratia la sectie...nu sunt parghii legale sa ma ajute sa imi gaseasca telefonul, dar pentru securisti si "baieti smekeri" sunt solutii la toate problemele :)

Asa ca o concluzie, sa nu aveti impresia ca daca stergeti ceva din telefon, nu se poate recupera si fiti mai precauti cu ce aveti prin telefoane, asa pe viitor...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu