Teoria Taranului

miercuri, 8 septembrie 2010

Povestea unei stiliste.

A.S. : stiu ca n-am mai scris demult, probleme personale si mai mult a fost o faza gen sa ma las de scris pentru ca nu o faceam asa bine si inauntrul meu a fost o varza si mie foarte greu la ora asta sa descriu ce am avut in cap. Asta simt, asta scriu si asta fac in general.

Este vorba despre o fata care din punctul meu de vedere, era o combinatie de frumusete si intelepciune. Este vorba despre o fata care nu a avut o experienta prea buna cu baietii, care este mereu trista, chiar daca nu o arata....

Am inceput sa vorbesc cu ea pe mess. UN amic de-al meu super bun, mi-a dat id-ul ei. A spus ca este de mine tipa.Eu n-am stiut ce sa cred. Ce e amuzant este ca ea avea id-ul amicului meu dintr-un schimb de liste, cacaturi de-astea (da stiu, colorat limbaj). Ei bine, el nu se intalnise cu ea niciodata. Se cunoasteau online de multe luni si nu stiu cata atentie ii dadea. Nu conteaza asta.

NU pot sa pun poze sau sa dau nume pentru ca am promis ceva. Dar pot sa va spun ca au trecut 2 luni si ceva. Suntem foarte buni prieteni si foarte deschisi unii cu altii. Adevarul este ca nu am intalnit-o niciodata, am vorbit la telefon de multe ori si pe mess. Timpul trece prea repede cand vorbim. Suntem ca fratii! :)

Aceasta este povestea descrisa scurt, dar traita indelung a unei stiliste care isi continua viata cu mine alaturi ca Best Friends Forever! :)

P.S. : Acest post poate sau nu poate fi, o fabulatie sau o inventie. A nu se baga de seama :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu