Teoria Taranului

miercuri, 29 septembrie 2010

Ceva mai zgalbacit si nebun....n-am intalnit :D

Ok stiu ca blogul meu nu are vieweri asa de multi cum avea inainte, de-abia daca mai intra 2-3 [dupa ultimele statistici] dar am primit de la o amica pe mess acum cateva zile si am zis de ce sa nu impart si cu voi !:)

http://www.piticigratis.com/category/ghid-de-in%C8%9Beles-femeile/

Omul acesta rupe norma' . Nu stiu ce parere aveti voi dar merita tot respectul lumii si al doctorului House

Imbraca-v-as pe toti cu umoru' baiatului cu pricina :))

PERSONAL UPDATE : m-a sunat cretinul care a facut filmuletele (vedeti postul anterior) cu numar privat cam pe la 10 noaptea asa cica sa ies pe-aici la trapezului sa ma bat cu el. I-am zis ca mie lene (am fost sincer) si cred ca parea foarte smardoi, mai ales ca am auzit si susoteli pe fundal. E clar ca e unu fara viata, o rapciuga de om care cauta atentie. Ei uite ca a primit-o. Am facut si portretul robot al tanarului --->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu