Teoria Taranului

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Monstru de foc si cainele salsaman

Va prezint cainele salsaman!

Ziua aceasta a fost una unica, am stat cu un amic, am rupt PS3-ul la un naruto, m-a rupt de mi-am pus inapoi vertebrele ca la lego si pe urma o PIZZA!



Si odata cu sarbatorile care vin in viteza, Youtube ne face O SURPRIZA!; in timp ce un monstru isi face veacu' printr-o padure ; Citez de acolo : "[...] A tras repede un cadru, cu aparatul pe care-l avea la gât, după care s-a speriat şi a scos un sunet, care a determinat arătarea să fugă înapoi....[...]" 
Se pare ca sunetu care l-a scos vanatoru' era de natura behaitoare, pentru ca numai capra sperie fantomele si monstruletii. 


A da si ca sa fac un ending mirabolant, va zic sa fiti atenti cu iubitii/iubitele ca se pare ca e de rau, daca e sa ne luam dupa ce scrie aici.V-am CIUPAT!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu