Teoria Taranului

vineri, 16 septembrie 2011

7 lucruri la care nu trebuie neaparat sa faci poza

1. Intr-un bar :
- hai sa facem poza in baru' asta, mane, sa stie lumea ca suntem mari smekeri de oras si avem o viata exotica si bem cocktailuri scumpe si shot-uri de 3 lei! HAI SA BEM pana vomita unu din noi si incepe sa planga la toaleta!!!
2. La mancare :
- ce bine arata mancarea asta! fa-i o poza, fataaa, e prea geniala! suntem ambele geniale si ar trebui sa ne laudam la toti prietenii nostrii, pe facebook si sa ne dea like ca suntem prea tari :X:X:X stai ca tin eu prajitura *vin eu si pun o piedica*  OH NUUUU!!! :((( am dat prajitura pe jos :(( m-am impiedicat ca proasta singura, nici nu mai stiu de ce! :( - esti o ratata!!!! acum fa-i o poza de jos, ca tot arata bine :-bd !
3. La peisaje :
- mi se pare panoramic acest peisaj frumooos :X hai sa umplem tot memory cardu' de cascade si de munti si de camp si iarba! asa aiurea, ca oricum ne uitam mai tarziu pe ele si nu o sa ne pese!!!! o sa aratam la cativa prieteni si o sa le indesam undiva intr-un folder uitat de lume.
4. La concert :
- ce este poza asta cu toata luminile astea mov si rosii din care nu se intelege nimic?
- aaa, e de la un concert de aseara. In loc sa ma distrez ca ceilalti, am facut poze la orice cacat aproape toata noaptea incercand sa imortalizez si eu un moment bun.
- .......
5. La cupluri cum se saruta
- Hai sa reamintim la toata lumea ca relatia noastra merge bine (chiar daca nu merge) si sa ne facem poze cand ne sarutam si cum facem buzele noastre sa arate ca niste clatite fara gem sau ca niste lipii de shaworma expirate!!! O sa fie foarte 'shto, cand ne dau like de plictiseala toti!
6. La masina ta
- Masina mea poate sa bata la viteza si la sah chiar si-un Bugatti Veyron!!!! Sa-ti sara cacatu din tine pe paine, daca te mint !!!!!!!!!
7. La tine-n baie tinand aparatu'/telefonu'
- WoW am facut vreo 400 de poze si am iesit bine doar in vreo 2, o sa le postez pe facebook si o sa am mai multe like-uri decat colegamiu care sta cu strutzu' prin grajd fara tricou! Moa' chiar o sa incerc sa    par si cute, si sa pice lumina fix unde vreau, sa captez atentia in jurul meu si sa fiu BADASS!!!!!!! DAAAAA! SUPER TAREEEE!!!!!!

that's it .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu