Teoria Taranului

miercuri, 9 februarie 2011

Inapoi de la skiiiiiiiiiii, sa ma bata trenu cu sinele de tren!

INAPOI LA BLOGUL MEU MULT iubit! 10 zile inactive, 10 zile de plictiseala, 10 zile de sparcaiala si .....am castigat disciplina si respect de sine. Am iesit in boxeri si descultz in zapada, am mers cu claparii cate 2 kilometri si am schiat continuu pana mi-a iesit cristianiile [adica un fel de pivotari elegante la ski] ...am luat examenu' (inca nu stiu cu cat) si totu' a fost bine. Moa' am atatea de zis incat nu stiu daca o sa am echilibrul mental sa le prioritizez si sa le fac in asa fel incat sa nu para prea bahaos postu' asta...ce-o iesi o iesi.

A DA, in sfarsit filmuletzu' cu mine terminat [eu sunt tipu' care pica in tunel]. Luati savarina :


Mdee, imi bulisem genunchiu' si d-aia a trebuit sa refaca un cadru acolo. Meeh, trebuia sa fie terminat filmu' de dinainte sa plec dar a durat ceva montaju' mai ales ca e cam amatorish if you ask me <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu